Hizmetler

Antalya Diş Hekimleri Rehberi

Size neler sunuyoruz ?

Özel Profil Sayfası

Zengin içerikli, özelleştirilebilir profil sayfanızla daha fazlasını paylaşın

Yönetimi kolay, kişiseleştirilebilir profil sayfanız daha fazla içerik paylaşmanız için hazırlandı.
Size sadece profilinizi sahiplenmek ve yönetmek kaldı. Ayrıca müşteri temsilciniz destek vermek için telefon başında bekliyor olacak.

Özel Web Sitesi

Kişisel Web Sitenizle online itibarınızı arttırın.

* Günümüzde internette bulunur olmak, bilinir olmak kadar önemli. Kişisel web siteniz de hastalar için en güvenilir referans kaynağı.
* Kullanıcı dostu, mobil uyumlu tasarımlarımızla, hastalarınız size kolayca ulaşsın ve randevu alsın.
* Müşteri temsilciniz web sitenizi yönetsin, size sadece kontrolü kalsın.

Kolay Randevu

Online Randevu aplikasyonları, sistematik kullanmazsanız, randevu karmaşasına yol açabilir. Çağrı merkezleri, internet randevu yazılımları gibi ara süreçler, randevu süreçlerini hastalar için bazı durumlarda zorlaştırabilirken, çok yoğun çalışan diş hekimleri için günlük iş yoğunluğu ile birlikte takip edilmesi zor bir sürece dönüşebilir.

Tamamen Özgürsünüz

Antalya Diş Hekimleri Rehberi, ulaşılabilirlik kanallarınızı sınırlandırmaz. Hastalarınız size istediğiniz her kanaldan rahatça ulaşabilir.

Hatta premium üyeliğinizin bulunduğu, online randevu hizmeti aldığınız diğer doktor listeleme sitelerine bile randevu yönlendirmesi yapabilirsiniz.

Görsel Medyalar

Bilgilendirici Video ve Makaleler

Görsel medyalarınız sayesinde sizi arayanlar sadece duyduklarıyla karar vermek zorunda kalmazlar. Gördükleri ve okudukları da, karar süreçlerinde en az yorumlar kadar etkilidir.

Yorum ve Değerlendirmeler

Bağımsız Hasta Yorumları

İnternetin gelişmesi ve sosyal medyanın yaygınlaşmasıyla birlikte, artık hastalarınız sadece profilinize yorum bırakmakla kalmıyor, aynı zamanda sosyal medyada da paylaşımlar yaparak verdiğiniz hizmet, bekleme süreleri, sizden ve personelinizden hangi tedaviyi aldıkları ve en önemlisi de hizmet verenin ne kadar güvenilir ve bilgili olduğuyla ile ilgili olarak potansiyel hastalarınıza referans oluyorlar.
Günümüzde her 10 hastadan 7’si, yeni doktor tercihinden önce online yorumları okuyor. Hasta yorumları güçlü ve zayıf yönlerinizi farketmenizi sağlayarak gelişiminize katkı sunan geribildirimler için de önemli bir kaynaktır.
Profilinize bırakılan yorumlarla online itibarınızı güçlendirin.

Detaylı Özgeçmiş

Hakkınızda Daha Fazlası

Deneyimleriniz, eğitimleriniz, katıldığınız kurslar, bildiğiniz yabancı diller, aldığınız sertifika ve ödüller gibi akademik ve profesyonel geçmişinizi paylaşarak hastaların güven algısını pekiştirin.

Sosyal Medyalarınız

Profilinizde Paylaşın

Sosyal medya hesaplarınızı profilinizde paylaşarak, hastalarınızın sizi farklı alanlarda da tanımasını sağlayın.
Sosyal medya kanallarınıza yeni bir trafik kaynağı oluşturarak daha geniş bir kitleye ulaşın.

antalyadentists.com

Yabancı hastaların size de kolayca ulaşabilmesi inin Premium Sitemizde yer alın

turkeywithdoctors.com

180.000 den fazla hekim ve kurumun yer aldığı en kapsamlı yabancı portalda yer alın

İnternetin gücünü kullanın!

Premium Üyelik Planlarımızla tanışın. Uzmanlığınıza ihtiyacı olan daha fazla hastaya ulaşın.

Hala bir Web Siteniz Yok mu ?

Sizin için tasarlayabiliriz.

Bugüne kadar 120 den fazla Antalya diş hekimi ve Antalya diş kliniği bizim tasarımlarımızı tercih etti.

Antalya Diş Hekimleri Rehberi hizmetlerinden faydalanmak ister misiniz?

Diğer paketlerimiz ve size özel kampanyalarımız hakkında yüz yüze bir görüşme için randevu planlayabiliriz.

Sizi aramamızı ister misiniz?